VEELGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind je antwoorden op al jouw vragen met betrekking tot bestelling, bezorging en retourneren.
         
                                                                               

BESTELLING

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van bestelbevestigingen nog wel eens in de ongewenste mail/spambox.
Had je daar al gekeken?
Waneer de betaling is gelukt, kun je ervan uitgaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag- en feestdagen.
Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via ons contactformulier of via info@initio-clothing.nl.

KAN IK HET AFLEVERADRES WIJZIGEN NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING?
Nee. Door onze vandaag besteld morgen in huis garantie is het helaas niet mogelijk om je adresgegevens te wijzigen.
Je order wordt binnen 30 minuten al ingepakt en verzonden.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN?
Nee. Nadat je een bestelling hebt geplaatst is dit helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren.

KAN IK EEN ARTIKEL RESERVEREN?
Nee. Dit is niet mogelijk.


BEZORGING

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Elke bestelling wordt gratis verzonden vanaf € 50,00.
Onder de € 50,00 bedragen de verzendkosten € 6,95.

WAT IS DE LEVERTIJD?
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Het kan 1-3 dagen duren voordat u uw bestelling in huis heeft.
Meestal is dit de volgende dag al.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code.
Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.

KAN IK DE BESTELLING OP EEN ANDER ADRES DAN MIJN FACTUURADRES LATEN BEZORGEN?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

IK HEB MIJN BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, WAT NU?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn.
Mochten er onverhoopt toch problemen zijn met de levering dan kunt u, indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, 
contact opnemen met ons dit kan via ons contactformulier of via info@intio-clothing.nl


RETOURNEREN

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
MEER INFORMATIE

WAT IS DE GARANTIETERMIJN OP ARTIKELEN?
Wij hanteren een garantietermijn van 2 maanden.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, hiervoor mag je contact opnemen met ons via ons contactformulier of via info@intio-clothing.nl.

WAT BEDRAGEN DE RETOURKOSTEN?
Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren draag je zelf de verzendkosten van de retourzending. De retourkosten bedragen 6,95 euro per pakket. 

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG HEB?
Onze retourtermijn is 2 weken, Vaak is dit al wel eerder.
Vanaf het moment dat je retourzending is verwerkt en je de mail ontvangt dat het geld is teruggestort,
duurt het 14 werkdagen voor het aankoopbedrag op je rekening staat.


NOG NIET GEVONDEN WAT JE ZOCHT?
We helpen je graag.
contactformulier